شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

درب کنسرو بازکن برقی
+ نهال عشق به حجـــاب و عفت را از کودکي در دل فرزندانمان بکاريم تا در بزرگي ثمر دهد. .
+ قدرت نظامي لشکر يزيد چندين برابر قدرت نظامي لشکر امام حسين ع بود تحريم از شديدترين نوعش : تحريم آب! اما خداباوري حسين عليه السلام نگذاشت که رضايت دهد به برد-برد! و وزيرش عباس عليه السلام مرد و مردانه بدون هيچ سازش ظريفي فارغ از ديپلماسي ژکوند و مصافحه امان نامه را پاره کرد و فرياد کشيد بر سر وزيريزيد و نفرينش کرد که: "دو دستت بريده باد"
ياايهاالذين آمنوا *لاتتخذوا*اليهود و النصاري اولياء
+ "همچنان كه ما فكر ميكنيم كه اگر چهار پنج بچّه افتاد روي دوش يك خانواده وضع زندگيشان چگونه خواهد شد، فكر اين را هم بكنيد كه اين چهار پنج بچّه وقتي بزرگ شدند و كاري پيدا كردند و شغلي پيدا كردند چه كمكي ميتوانند به پيشرفت كشور بكنند."
"مسئله‌ى جمعيت تأثير زيادى دارد در اقتدار ملى؛ و افزايش نسل جوان و بزرگ بودن کشور از لحاظ جمعيت، خيلى تأثير دارد در ايجاد اقتدار." ...امام خامنه اي-رهبر بزرگوار انقلاب اسلامي ايران
هميشه نظرم اينه هر کي بچه هاش زياده هم قدرتش هم اعتبارش و هم پولش بيشتره
همه 8 نظر
"من شنيدم گفتند انهايي که هميشه حرف ما برايشان حجت است"...اين نقل قول خيلي بعيد و دور از ذهن به نظر ميرسه..سندي براش داريد؟
+ ياد طفلش مي کنم، افطار يادم مي رود...
*با آرزوي قبولي طاعات و عبادات دوستان بزرگوار پارسي بلاگي@};- *
+ يک توصيه ي زيباي قرآني: هر گاه به شما تحيّت و سلامي شود ، پاسخ آن را بهتر از آن بدهيد يا ( لا اقل ) به همان گونه پاسخ گوييد!
+ توصيه اي قرآني: "ان شاءالله-*اگر* خدا بخواهد" را دنبال هرکاري بگوييد:
و هرگز در موردچيزي مگو: من فردا حتما آن را انجام مي دهم،مگر آنکه (بگويي اگر) خدا بخواهد و هرگاه (ان شاءالله گفتن را) فراموش کردي ، (جبران کن) و پروردگارت را به خاطر بياور و بگو:«اميدوارم که پروردگارم مرا به راهي روشنتر از اين هدايت کند». 23و24/کهف
+ نکنه... لابد... فکرکنم... حتما منظورش ... بود . . . يا اََيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجتَنِبُوا كَثِيراً مِنَ الظَّنِّ اِنَّ بَعضَ الظَّنِّ اِثمٌ *اي کساني که ايمان آورده‌ايد‏ از بسياري از گمان(هاي بد) بپرهيزيد. که بعضي از گمان‌ها گناه است.*
سوره مبارکه حجرات/ آيه شماره 12
@};- بسيار عالي و بجا
ممنون..عامل باشيم ان شاءالله
+ "همه‌ى افراد خانه‌ى ما، وقتى مى‌خواهند بخوابند حتماً يک کتاب کنار دستشان است." .
"در منزل خود من، همه‌ى افراد، بدون استثنا، هرشب در حال مطالعه خوابشان مى‌برد. خود من هم همين‌طورم. نه اين‌که وسط مطالعه خوابم ببرد. مطالعه مى‌کنم، تا خوابم مى‌آيد، کتاب را مى‌گذارم و مى‌خوابم.من فکر مى‌کنم که همه‌ى خانواده‌‌هاى ايرانى بايد اين‌گونه باشند. توقع من، اين است. بايد پدر‌ها و مادر‌ها، بچه‌‌ها را از اول با کتاب، محشور و مأنوس کنند. حتى بچه‌‌هاى کوچک بايد با کتاب انس پيدا کنند."
سبک زندگي شما چطور است؟ :)
@};- الّلهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ. وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِينَ@};-
+ بچه هامون اوني نميشن که ميخوايم؛ اوني ميشن که هستيم... .
پسره هاااااا
هميشه اينجوري نيست متاسفانه
بله...اصل تربيتي غالب اين هست و اگر استثنائاتي خورد والدين مقصر نيستند.
+ "اين ذخيره‌ي حافظه را که بي‌نهايت داراي ظرفيت است، هرچه ميتوانيد، در دوره‌ي جواني پر کنيد. ما هرچه در جواني در حافظه انباشتيم، امروز موجود است؛ هرچه در دوران پيري - که بنده همين حالا هم با همه‌ي گرفتاري‌ها، بيش از جوانها مطالعه ميکنم - به دست مي‌آوريم، ماندگاري ندارد."
حافظه ما دقيفا مث الان شما :)
+ چه بايد كرد، حرص دنيا آنچنان ما را گرفته است كه چون زبان انگليسى كليد درآمد و ماديات است . بچه هفت ساله مان را هم مى فرستيم تا زبان انگليسى ياد بگيرد. كمترخانواده اى است كه لااقل يك نفر در آن زبان انگليسى را نداند ولى حاضر نيستيم يك كلاس عربى تشكيل بدهيم و زبان عربى را به خاطر خدا ياد بگيريم ، به خاطر نمازمان ياد بگيريم ، به خاطر قرآنمان ياد بگيريم .(استاد شهيد مطهري)
بله درسته. ان شاءالله عبرت گيرنده باشيم
+ دلم پر گيرد از شوق زيارت در هواي تو ...
عصمت دخيل بسته به پرهاي چادرت /اي آفتاب حُجب و حيا إشفعي لنا
+ نام نيکو = هويت نيکو
بله صحيح ميفرماييد ائمه اطهار توصيه و تشويق به اسمگذاري به اسماء مبارک ائمه طاهرين و همينطور اسامي دال بر بندگي خداوند کرده اند.متشکرم
mp3 player شوکر
با او ، تا او ...
رتبه 0
0 برگزیده
132 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top