سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

پیام رسان

+ قدرت نظامی لشکر یزید چندین برابر قدرت نظامی لشکر امام حسین ع بود تحریم از شدیدترین نوعش : تحریم آب! اما خداباوری حسین علیه السلام نگذاشت که رضایت دهد به برد-برد! و وزیرش عباس علیه السلام مرد و مردانه بدون هیچ سازش ظریفی فارغ از دیپلماسی ژکوند و مصافحه امان نامه را پاره کرد و فریاد کشید بر سر وزیریزید و نفرینش کرد که: "دو دستت بریده باد"



+ *



+ نکنه... لابد... فکرکنم... حتما منظورش ... بود . . . یا اََیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجتَنِبُوا کَثِیراً مِنَ الظَّنِّ اِنَّ بَعضَ الظَّنِّ اِثمٌ *ای کسانی که ایمان آورده‌اید‏ از بسیاری از گمان(های بد) بپرهیزید. که بعضی از گمان‌ها گناه است.*



+ توصیه ای قرآنی: "ان شاءالله-*اگر* خدا بخواهد" را دنبال هرکاری بگویید:



+ یک توصیه ی زیبای قرآنی: هر گاه به شما تحیّت و سلامی شود ، پاسخ آن را بهتر از آن بدهید یا ( لا اقل ) به همان گونه پاسخ گویید!



+ یاد طفلش می کنم، افطار یادم می رود...



+ Palestine's fate is the fate of Islam سرنوشت فلسطین سرنوشت اسلام است . شهید سید مرتضی آوینی



+ "برای هر اقدامی باید حجت داشته باشیم؛ برای ترک آن هم باید حجت داشته باشیم. سکوت به جای سخن گفتن و سخن در وقت سکوت گناه است." (علامه مصباح یزدی)



+ "ای لشگر علی بن ابیطالب علیه السلام هر کجا هستید،پیام مادرمهدی را بشنوید "فلاخوف علیهم و لا هم یحزنون" خوف شما را نگیرد.هرگز محزون نشوید حرکت کنید; حرکتی حسینی، حماسه سرایی کنید، هدف مقدس را دنبال کنید از حرکت باز نایستید... انقلابمان را تنها نگذارید و آن را ادامه دهید. کاش به تعداد رگ های بدنم پسر داشتم و در راه اسلام می دادم وبا خون آن ها درخت اسلام را آبیاری می کردم.السلام علیک یا ابا عبدالله"



+ قَالَ رسول الله صلوات الله علیه: إِنَّ مِنْ خَیْرِ نِسَائِکُمُ الْوَلُودَ الْوَدُودَ السَّتِیرَةَ الْعَفِیفَة... *همانا بهترین زنان شما زنی است که زایا ، مهربان ، پوشیده و باعفت باشد.* من لایحضره الفقیه ،ج3،ص389



مشخصات مدیر وبلاگ
 
[132]
 

در دنیای سمبلها و نمادها و در عصر سرعت یکی از بهترین راهها برای انتقال مفاهیم و تقویت اندیشه های صحیح "عکس نوشته" ها هستند. وبلاگ با او ، تا او... امید دارد با انتشار عکس نوشته های تولیدی خود با مضامین دینی و اجتماعی گامی برای تبلیغ دین عزیز اسلام و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
صفحه‌های دیگر
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ